tiistai 16. joulukuuta 2014

Luukut 9-14

Minä olen niin rakastunut tähän joulukalenterivaihtoon!! Ja voin kertoa että sormet syyhyää ja kuoripapereita on käyty nykimässä ja kokeilemassa ihan urakalla. Mutta aika hyvin pysyvät tulevet luukut kiinni. Aivan uskomatonta päästä ihastelemaan toisen käden jälkeä ja sitten kaiken muun ihanan lisäksi saada ne aivan IKIOMAKSI!! Minun, minun, MINUN!! Nää kaikki on nyt minun!!

Luukkuun 9 oli Marianne tehnyt ihanan kynttilälyhdyn. Katsokaa nyt sitä!! Se on tosi pieni!
Luukut 10-12 vaihdoin Jaanan kanssa. Kyllä nyt muijaa hemmotellaan, mutta sitten kuitenkin myös patistetaan eteenpäin. Pakko saada Kassala kuosiin!!

Luukun 13 vaihdoin Jennyn kanssa. Ihanaa kun paketista löytyy paketti. Ja niin kovin kovin pientä ja ihanaa tavaraa.
Luukusta 14 löytyi maitoa, jäätelöä ja ihana teepannu. Kiitos Anja! Anja on blogissaan avannut minun laittaman luukun...=)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti