keskiviikko 25. helmikuuta 2015

1. ARVONTA

Hui hurjaa!! Minun blogiani on nyt katseltu 6007 kertaa! Se on aivan hirmuinen määrä! Alun perin rupesin kirjoittamaan tätä blogia parhaalle kaverilleni reilu vuosi sitten, jotten hänen puhelintaan tuki kuvilla. Joko mukaan on tullut muitakin lukijoita tai sitten olen huolestunut sinusta ja netin käytöstäsi rakas ystävä.

6007 katselukerran kunniaksi arvon mitättömän kokoisen Barbababa-kasan. Arvontaan osallistut kommentoimalla alle jotain todella kannustavaa.=) Myös kritiikkiä voi esittää, mutta sillä ei voita. Arvonnan suoritan täysin omilla säännöilläni sunnuntaina 1.3.2015 klo20 mennessä vastanneille.

5 kommenttia:

  1. Ihanat! mukaan arvontaan.
    Olet paljon saanut aikaan, olen huono kommentoimaan mut käyn kyllä uudet tutkailemassa kun päivittyy-

    VastaaPoista
  2. Ihana arvontapalkinto! Ehdottomasti mukaan arvontaan! :)

    VastaaPoista
  3. Sinulla on mukava blogi. Käyn vilkaisemassa päivityksesi aina kun aikaa. Ja nuo Barbapapat on söpöt, ja kirjana minun suosikkeja.

    VastaaPoista
  4. Mukaan arvontaan. Söpöt palkinnot. Minäkin käyn blogissasi aina, kun uusi postaus ilmestyy.

    VastaaPoista
  5. arvontaan en ehtinyt, kun vasta eilen löysin tähän blogiin, mutta voin sanoa että barbasi ovat syötävän suloiset! Olen ottanut urakakskeni lukea blogisi alusta asti, kun juttusi ovat niin mukavasti kirjoitettu huumorilla ja ideat ja ohjeet järkeeni käyviä. Tsemiä edelleen minimaailmassa ja 1:1 een myös

    VastaaPoista