tiistai 2. joulukuuta 2014

Joulukalenteri + luukut 1-2

Joulukalenteri saapui osissa pitkin syksyä. Osa paketeista tuli jo lokakuussa. Täytyy myöntää että on vaatinut enemmän kuin tahdonvoimaa etten ole aukaissut kaikkia sitä mukaa kun ne saapuivat. Minulla nimittäin on maailman surkein itsehillintä paketteja kohdatessa.Mutta siinä ne lepäävät kaikki avaamattomina, tai no kahteen kuikkasin ihan vähän. ;)
Luukku 1 tuli sitten avattua jo 31.11 klo 20, mutta onnittelin kuitenkin itseäni kuinka pitkälle selvisin. Ei jäänyt enää monesta tunnista kiinni. Sanna oli kätkenyt luukkuun tarjottimen, 2 taulua ja metalliset ottimet. Ne on niin ihanat, minä olen niin onnellinen. Taulujen aiheetkin sopivat niin uskomattoman hyvin lastenhuoneen tulevaan sisustukseen.
Luukku 2 Mariannelta avasin kun kello löi 00. Enkä joutunut tälläkään kertaa pettymään. Ensimmäisenä löytyi peili, sitten tulitikkulaatikosta keksipaketti, tuhannen ja yhden yön tarinat ja tyyny. Kulmasolmut varsinkin kiehtovat, kuinka ne onkaan tehty. (Erityishuomio Liisalle, kello on tätä kirjoittaessa 1.20, takaan ja vannon että odotin oikeaa päivää)

Nyt ei voi kuin toivoa että omat luukkuni ovat aiheuttaneet edes puolet näistä hykerryksistä mitä minä olen pörissyt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti